.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

غذای آماده و ام.اس

دبیر اجرایی نهمین کنگره ام اس ایران: غذاهای جدید و آماده علت بروز شیوع بیماری ها

دبیر اجرایی نهمین کنگره ام اس ایران از تاثیر غذاهای جدید و آماده در بروز شیوع بیماری ها به علت جمع شدن فلزات سنگین در بدن خبر داد.
    حسین کرمانپور در نشست خبری نهمین کنگره ام اس ایران گفت: ما در تلاشیم تا با برگزاری کنگره نهم بتوانیم گام های بلندی را برای مشارکت متخصصان رشته های متعدد در زمینه درمان بیماری ام اس برای کنگره بعدی یعنی کنگره دهم برداریم زیرا درمان ام اس با یک تخصص امکانپذیر نیست.
    وی تصریح کرد: در تمام دنیا تحقیقات امر گرانی به حساب می آید و باید حضور و مشارکت خیرین در زمینه تحقیقات افزایش یابد به طوری که یکی از دانشمندان آمریکایی چندی قبل در یک واکنش خاص با قرار گرفتن در یک کیوسک شیشه ای اعلام کرده بود در صورتی به تحقیقات خود ادامه می دهد که مردم برای تحقیقات او هزینه کنند.
    کرمانپور گفت: بحث تغذیه در بیماری ام اس بسیار مهم است زیرا با توجه به غذاهای جدید و جمع شدن فلزات سنگین میزان بیماری ها نیز افزایش یافته است.
    وی اظهار داشت: در زمینه بیماری ام اس در حال رایزنی هستیم تا پزشکان خانواده را در زمینه چگونگی مواجه با بیماری ام اس آموزش دهیم زیرا اگر بیماری ام اس به شخص بیمار به درستی اعلام شود، درمان آن نیز بهتر انجام می شود ولی به صورت معکوس می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد