.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

طب سوزنی در ام.اس

    از کاهش درد تا بهبود فلج عضلانی
    براساس آنچه از سوی سازمان جهانی بهداشت اعلام شده است، استفاده از طب فراگیر یعنی بسنده نکردن به طب پزشکی و بهره گیری از طب های مکمل برای دریافت خدمات درمانی بهتر به همه افراد توصیه می شود.
    به گفته دکتر کاظمی، از موثرترین کاربردهای طب سوزنی، درمان دردهای عضلانی و اسکلتی، سردرهای مزمن و دردهای قاعدگی است. وی تاکید می کند: عوارض و آثار انواع بیماری های سیستم اعصاب از پارکینسون و ام اس گرفته تا فلج های عصبی ـ حرکتی که به دنبال سکته های مغزی ایجاد می شود یا دیگر اختلالات عصبی و عضلانی از طریق درمان مداوم و طولانی مدت با طب سوزنی قابل کنترل و کاهش است.
    این متخصص طب سوزنی تاکید می کند: به بیان دیگر طب سوزنی می تواند در کندکردن سیر پیشرفت بیماری هایی چون ام اس و پارکینسون کمک کننده باشد، به شکلی که بعد از یک دوره طولانی درمانی با طب سوزنی، بیماران می توانند درصد زیادی از توانایی عصبی و حرکتی از دست رفته خود را بازیابند. طرفداران روش های درمانی طب مکمل می گویند طب سوزنی از طریق تحریک نقاط مشخصی که برای هر بیماری به طور خاص در نظر گرفته می شود، با مانورهایی که به سوزن می دهد، می تواند در کم کردن و بیرون راندن عامل ایجادکننده بیماری یا عارضه از بدن بیمار کمک کند.
    دکتر کاظمی نیز اضافه می کند: کانال هایی در بدن وجود دارد که نقاط خاصی روی آنها وجود دارد، این کانال ها با ارگان های مختلف بدن ارتباط دارند و اثرات درمانی سوزن های کوچکی که به این نقاط وارد می شوند نیز از طریق همین کانال ها بر ارگان های بیمار اعمال می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد