.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

.:::: ام اس چت ::::.

مکانی برای بیماران ام اس www.mschat.zim.ir

داروهای گیاهی و تقویت سیستم عصبی

گیاهان دارویی بافت های بدن و سیستم عصبی را قویتر می کند
گیاهان دارویی، دارای مواد معدنی، ویتامین ها و نمک هایی هستند که مقاومت بدن را نسبت به بیماری ها بیشتر کرده و بافت های بدن و سیستم عصبی را تقویت می کند.

دکتر افضل زاده، متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص خواص گیاهان دارویی، افزود: امروزه با تحقیقاتی که از سوی دانشمندان صورت گرفته، پی به خواص مهم و عجیب بعضی از گیاهان برده اند، به طوری که بعضی از بیماری ها از قبیل فشار روحی، روماتیسم، بیماری های قلبی و دیگر بیماری ها توسط این گیاهان دارویی مداوا می شوند.

وی درباره دلیل اصلی این که چرا این گیاهان دارای اثرات مثبتی هستند، خاطرنشان کرد: هنوز دقیقاً دلیل اصلی آن مشخص نشده اما تحقیقات همچنان ادامه دارد و اینطور که به نظر می رسد که مواد غذایی که در ساختمان سلولی این قبیل گیاهان ساخته و ذخیره می شود به آسانی توسط آتریساها و محورسونهای بدن سوخت و ساز می گردد.

وی تصریح کرد: اثرات سودمند گیاهان دارویی زمانی به دست می آید که در ظرف دربسته و دور از گرما و رطوبت نگه داری شوند و چنانچه مصرف گیاهی با متابولیسم بدن هماهنگی نداشت و موجبات ناراحتی مشخصی را فراهم آورد، آن وقت بایستی مصرف آن قطع و گیاه دیگری انتخاب شود که با مزاج شخص سازگاری دارد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد